सेवा प्रवाह सहज बनाउँदै सेवाग्राहीलाई सुशासनको प्रत्याभूति दिलाउन अवलम्बन गर्नुपर्ने उपाय

प्रदेशविवरण
      कोशी प्रदेशविचौलियाको प्रवेश तथा हस्तक्षेपलाई रोक लगाई सेवाग्राहीसँग ठगी गर्ने व्यक्ति विशेषलाई कानूनी कारवाहीको दायरामा ल्याउनुपर्ने, जनताले प्राप्त गर्ने सेवा र त्यसको लागि आवश्यक कागज पत्र, प्रमाण समेत संलग्न गर्नुपर्ने सम्वन्धमा समय समयमा स्थानीय तह एवं सरकारी तवरबाट सचेतना मुलक कार्यक्रम संचालन गर्नुपर्ने, जिल्लामा रहेका जनसंख्या र दैनिक सेवा लिन आउने जनताहरूको संख्यात्मक आधारलाई दृष्टिगत गरेर कर्मचारीको व्यवस्थापन गर्नुपर्ने, जिल्लास्थित प्रशासन कार्यालय, इलाका प्रशासन कार्यालय समेतका प्रत्यक्ष जनसरोकारका कार्यालयमा सेवाग्राहीलाई सेवा लिन सहजीकरण गर्ने डेक्सको व्यवस्था मिलाउनुपर्ने ।
  मधेश प्रदेशजिल्लास्थित कार्यालयहरुमा कर्मचारीहरुको व्यवस्थापनमा ध्यान दिनुपर्ने‚अधिकांश कामहरु अनलाईन हुने व्यवस्था मिलाउने‚आम जनतामा सचेतना प्रवाह गर्ने‚विचौलिया तथा भ्रष्ट कर्मचारीहरुलाई कानुनी दायरामा ल्याउने‚सबै कागजात तथा फर्म जनताले नै भर्ने सहज प्रणालीको विकास र विस्तारमा जोड दिने‚
    वागमती प्रदेशसार्वजनिक सेवा प्रवाह नागरिकको हक र राज्यको दायित्वको विषय रहेको हुँदा सोको प्रभावकारी सम्पादन‚ प्रवाह आजको आवश्यकता रहेको छ,जिल्ला प्रशासन कार्यालयको कार्य सम्पादन स्पष्ट‚ पारदर्शी‚ जवाफदेहि‚ उत्तरदायी‚ पूर्वानुमान योग्य बनाउनु जरुरी रहेको,सेवा प्रवाहमा जटिलता सिर्जना गर्नेगरी हुने ढिलासुस्ती र विचौलियाको उपस्थितिको निर्मुलन गर्ने,घुम्ति सेवा प्रभावकारी रुपमा सञ्चालन गर्ने,जनगुनासोको सुनुवाई र उचित सम्बोधन गर्ने,हाल प्रयोगमा भएको अनलाईन प्रणालीलाई थप विस्तार गर्ने तथा प्रविधिमैत्री नीतिको प्रभावकारी कायान्वयन गर्ने,
      लुम्बिनी प्रदेशआम सेवाग्राहीलाई सचेत तथा जिम्मेवार तुल्याउने‚सेवा प्रदायक निकाय तथा कर्मचारीहरुले आफ्नो पेशागत दायित्व पुरा गर्ने‚विद्युतीय सेवा प्रवाहलाई जोड दिने‚अवैध लेनदेन तथा भ्रष्टाचारजन्य गतिविधिको अन्त्य गर्ने‚सेवाग्राहीहरुको बढी चाप हुने कार्यालयहरुमा विचौलियामार्फत हुने आर्थिक आनियमितता र भ्रष्टाचारको जालोलाई नियन्त्रण गर्ने‚भौगोलिक विकटताको कारण सेवा प्राप्त गर्न असमर्थ सेवाग्राही समक्ष घुम्ती सेवा मार्फत पहुँच विस्तार गर्ने‚सबै कार्यालयमा नागरिक वडापत्र‚ नागरिक सहायता कक्ष‚ क्षतिपूर्ति सहितको नागरिक वडापत्र लागू गर्ने‚आर्थिक अनियमितता तथा भ्रष्टाचारजन्य गतिविधिमा संलग्न व्यक्तिहरुलाई कानूनी कारवाही गर्ने,सेवाग्राहीले आफ्नो कामको लागि विचौलिया मार्फत गर्ने कार्यको अन्त्य गर्ने‚अवैद्य लेनदेन गरी सेवाग्राहीलाई सहजीकरण गर्ने विचौलियालाई कारवाही गर्ने‚कर्मचारी र विचौलिया बिचको मिलेमतोको अन्त्य गर्ने ।
कर्णाली प्रदेशअपराध नियन्त्रणमा निष्पक्ष र पारदर्शी तवरबाट लाग्नुपर्ने,आर्थिक प्रलोभन‚ मिलीमतोमा नलागि व्यवसायिक कार्य संस्कृतिको विकास गर्नुपर्ने ।
सुदूरपश्चिम प्रदेशमहंगी तथा कालो बजारी नियन्त्रणमा जोड दिनुपर्ने, सार्वजनिक सवारीका क्षेत्रमा देखिएको जथाभावी भाडा असुली/ अत्याधिक यात्रु ओसारपसार नियन्त्रण गर्नुपर्ने,प्रहरीको आचरण सुधारमा जोड दिनुपर्ने, सेवाग्राही मैत्री व्यवहार कर्मचारीबाट हुनुपर्ने ।

Leave a comment